Lovely day,: Result

June 6, 2012

Result

Assalamualaikum ,
I am a very happy child in the world if I get 4flat , it is called Kepuasan Maksima , tapi aku tetap bersyukur . Alhamdulillah , aku terima segala yang Allah beri . And think positive ! Everything happens fer reason , right ? Maybe Allah tak bagi aku 4flat sebab taknak aku riak , takbur , bongkak , belagak sombong . And perhaps Allah menjanjikan sesuatu yang lebih baik untuk aku in future . Yes ! Apa2 pun , think positive ! Teringat time study week dulu , Final Exam punya pasal aku study bagai nak gilaI woke up early in the morning around 4 o'clock fer study . Make a hot cup of milo and sat after thermos that contains ice cube . Kalau dulu , aku gunakan minyak cap kapak untuk hilangkan mengantuk , tapi sebab cara ni memedihkan mata aku , aku gantikan dengan ice . Cemana ? Letak kat kelopak mata and wink wink , baru fresh . Kalau kauorg guna minyak cap kapak and jadi pape , jangan salahkan aku tau ! Hee :D At 7 am I'm prepared to take an exam . Over all paper habis pukul 12 . Mengantuk bangun awal pagi ada lagi ditambah dengan mengantuk tengah hari and mengantuk tidur petang , HAHA :D Banyak kan mengantuk aku , dah jadi habit budak Matrik tidur petang , tapi tahan jelah mata ni , sebab aku dah set mind untuk study , sebab tidur lepas habis semua exam pun bole kan .
Tapi aku belum gila lagi nak study non-stop . Petang2 keluar , jalan2 , menikmati makanan2 yang kitaorg akan rindu untuk makan , makanan yang kitaorg tak pernah makan , semua kitaorg try . Tu tak kira lagi , malam2 time study kalau mengantuk , aku mengunyah makanan ringan yang kitaorg menang hamper . Hamper Explorace Ekonomi , hamper ilustrasi business , hamper power point Ekonomi , hamper explorace account's night semua ada . Semua kitaorg bolot , Cayalah A2T8b ! Gemuk tak gemuk , yang penting aku dapat jawab exam . Ingat lagi time esoknya paper Ekonomi and esoknya jugaklah last day di KMPk . Kitaorg study kat bilik Muz , semua sibuk packing barang , semangat nak balik la kata kan , tension aku tengok . Sebab aku tak packing habis lagi . Setengahnya aku dah packing awal2 study week dulu . Aku ni physco sikit , takut tak dapat jawab exam . So , lepas exam Ekonomi baru terhegeh2 packing . Tapi paling tension sekali aku tengok Muz packing barang . Sampai dompet2 sekali nak simpan , keluarkan duet siap2 . Tu pun baju nak amik exam esoknya pun dia hampir2 nak packing sekali , geram je aku tengok . Hm , bagi kauorg yang sedih dengan result exam , I repeat Think Positive k ! Don't be sad about what has happened . You should move on , at least you had tried your best . What past is past . You can reminds your past but you can't put your hopes too high to turn back . Life is too short to be unhappy .