Lovely day,: Contest: Blog Ter-Comel

November 16, 2011

Contest: Blog Ter-Comel

Assalamualaikum semua ,


New look ! Hee , da seminggu tade entry , just busy make up blog ni sikit . Ok , hari ni saya Athirah Shawaludin dgn berbesar hatinya ingin menyertai Contest Blog Ter-Comel yang dianjurkan oleh Kak Fatisya kita yang comel lagi bijak . HAHA , bodek sikit >< Wahh , first time masuk contest kat blog ni . Tujuan masuk contest ni sebab saja-saja nak tambah blogwalking kat sini . Tapi kalau menang , tape jugak kan Juri yang bijak bestari ? Hihi . Ok , untuk pengetahuan Juri yang comel , blog saya ni tade virus tau . Penternak virus lagi la bukan , Dijamin 100% ! Hihi , dengan ni saya men-tag kepada :-

Saya juga sudah "ikut" budakcomelbuatblog.blogspot.com/ ni . Hehe , Sekian sahaja dari saya . Sayonara :)

No comments: