Lovely day,: Thanks KTM

August 7, 2011

Thanks KTM

k
Hi there ! Okay , actually UPS da habes hary khamis hary tu , tapy sekarang baru aku rajin na update blog . So far , Alhamdulillah aku dapat jawab UPS cuma Math paper ada soalan yang aku ta dapat jawab . Well , kat Matrik , Math dea macam Add Math dulu . So , thats why aku jady lemah Math kat sini . Paper lain aku just na cakap aku boleh jawab , ta na cakap Senang nanti over confident pulak .

Hee , habis jea UPS hary tu , aku terus siap siap na balek ruma , berkobar kobar gila na balek . Aku balek dengan Aisyah and Mai naik ETS ( Electric Train Services ) , so far ta penat la naik ETS dari bas and train biasa . Kepada sesiapa yang ta tahu ETS tua apa , ETS tu lebih kurang macam train biasa tapi yang ny exprees siked . Dea ada jenis Platinum , Gold and Silver . Aku naik yang Gold punya tapi Platinum yang paling mahal and stop kat dua station jea .
Time aku tunggu sementara na betolak , kitaorg nampak ada ala ala Pramugari untuk ETS ny , aku and Aisyah pun tergelak gelak tengok deaorg sebab their clothes very eeeiiyyyuu ~ HAHA >,< Then aku nampak pulak ada pekerja deaorg bawak makanan dalam ETS tu , rupa rupanya dalam ETS tu ada cafe juga . PERGHH , memang terliur la kan time puasa puasa ny .

Me : Aisyah , selalu pilot handsome handsome ,
       ny pakcik pakcik yang bawak kita , HAHA >,<
Aisyah : HAHAHA , jahat la kaw Tyra .

Hee , aku and Aisyah naik benda tu sampai Tanjung Malim jea and Mai naik sampai KL sentral . Aku naik benda tu sejam da sampai Tanjung Malim and smooth , ta macam train biasa bergegar gegar . Aisyah duduk kat Tanjung Malim jea , so aku kena la naik sorang sorang train biasa sampai Kuala Kubu Bharu . Nasib baik 10 min jea tapi yang aku agak bengang ada la lelaki lelaki yang ta paham bahasa masuk " Coach fer Ladies Only " . Da terang lagy bersuluh , ada sticker pink kat pintu garabak tu tunjuk untuk Wanita sahaja . Hesshh , buta kea apa . Come on , please la respect kaum wanita wahai sang kumbang -,-"

Hehe , k thats all . Thanks KTM !

No comments: