Lovely day,: Latihan Kebakaran di KMPk !

July 13, 2011

Latihan Kebakaran di KMPk !



(Y) Okay , just now I had a Fire Drill in my block , Seri Teja . It's started when I woke up from my bed and suddenly the fire alarm is ringing . My Gosh ! Actually aku dah dgr ada Latihan Kebakaran hary ny , tapy mengantuk aku ny mmg da ta t'tahan dari ptg tady . Itupun tady roommate aku yang kejutkan aku . Time na besiap tu la penggera kebakaran berbunyik . ARHHHHHHHHHHH !!!! Aku da la ta suke kena rush mcm orientasi dulu . Pergghh , mantak la kan aku ta suke buad keje gelabah gelabah ny . And PAPP !! Tiba tiba eletrik pula tade , deaorg sengaja putuskan . Mmg kejam la kan , aku da la takut gelap -,-" Dgn mengantuknya , baru mengigau mencari tudung . Budak budak kat luar ramai yang dah lari , ARHH T^T

Lepas jea penghuni blok Seri Teja berkumpul di bawah , AJK blok memulakan tugas deaorg dgn m'check semua pelajar sudah selamat turun atau dalam bahasa kasarnya " Tidak Rentung " , HAHA >,< Yang paling aku ta bole blah bila Cik Sarina Ayu , our Felo ( Warden ) suruh budak budak yang terbuka auratnya ke depan . Macam macam gaya la ada , short pants , ta pakai tudung and paling ta boleh blah ada yang pakai kaen batik and rambud dea mengerbang gila . Lagy satu ada yang masih bertelekung lagy . Mmg t'kekek aku kat blkg . Okay , lepas jea dua minit macam tu , Felo suruh kitaorg masuk bilik balek . Fuhh --"

And berita buruknya , ada khabar angin mengatakan Fire Drill akan dilakukan sekali lagy pada pukul 2 pagy ny . Gila ta gila ? Orang na tidur la der , pakcik bomba oiii pegy la balek tidur , tengok anak bini . Haiyaa , kita mmg harus tabah la kan .

No comments: