Lovely day,: Di manakah lutut ku ?

July 3, 2011

Di manakah lutut ku ?



(Y) Waaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!! 
Penatnye , Sumpah penat wa ckp lu . Ny semua gara gara Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia semalam . Kpd s'siapa yang pelik kenapa aku boleh join benda ny , well Matrikulasi kan under Goverment , so TERPAKSA la join . First first mmg aku jalan jea , aku jalan dgn Muz , Fara and my twin Athirah , heee =,= Kitaorg kena lari 3 km jea , jea la kan , HAHA >,< Last last Fara tarik aku lari dgn dea tinggal la Muz and Athirah kat blkg . Bapak laa , laju gila Fara lari , ta t'kejar aku . Apa lagy , aku pun ditinggalkan , naseb baek t'serempak ngn Syida and Fadilah , deaorg la yg teman aku sampai KMPk balek . btw Happy Birthday Syida ! She is my old KMM and tutorials . Hee , sampai jea KMPk , buad senamrobik . Hehehe , aku suke buad Senamrobik jea semalam , tu la aktiviti yang aku buad paling b'semangat sekali ^^ Hehe , balek jea bilik , apa lagy katil memanggil laa . Lutut aku da la hilang time lari semalam , HAHA xD btw larian ny masuk dalam Malaysian Books Of Records ( MBR ) tau . Kira aku terlibat juga laa , hehe na bangga siked >,< Eh apa motif aku cakap benda ny ? HAHA , Tade la , just na tanya kat kauorg ada kea ? Ada , ada ? Tade kan ? HAHAHA xD  Ececeyh , Poyo siked >,<

No comments: