Lovely day,: Rindu gila !

June 21, 2011

Rindu gila !

(Y) Hello guys ! Today is Monday , kalau dulu aku ta suke hari Isnin ny , tapi bila duduk sini aku lagy sukeeeeeeee hary Isnin sebab tade kerja and relax jea . Heee , bila da tade kerja , apa lagy online jela keje aku .

Tady time online Mira Toink2 tag a post kt aku and classmate kitaorg . Apa lagy kitaorg kalau da dapat gathering ramai ramai , banyak la mulut yang na b'cakap . Aku jady rindu gila tau kat kauorg semua . Rindu na bahan org mcm kat bawah ny . Apa lagy , kitaorg usik la Eicy Vivien and Azeem Falah , suke kenen kan deaorg . Sampai Eicy Vivien buad PENGAKUAN BERANI MATI kata rindu kat Azeem Falah , HAHA >,< Azeem pula shy shy cat jea .
 



Tapy sumpah aku rindu gila kat class 5 Cimos 2010 dulu . Class yang paling KPOH and pelbagai ragam . Rindu lepak-ing dgn deaorg . Rindu na kacau Kud Zhing , HAHA >,< Rindu na paw Indra and the geng , Rind na kacau Simran , Rindu kat semua la ! Hope kita boleh gather lagy ,
Ohala !

No comments: