Lovely day,: I'm fasting -,-"

June 8, 2011

I'm fasting -,-"


(Y) I'm hungry , I'm hungry ! My Gosh ! Perud aku ! Da berbunyi macam macam da ny , laparnye ! Perhh , perud aku da menjerit jerit ny , SUMPAH LAPAR GILA ! Arhhh , besarnye dugaan berpuasa . Memang ta bole na elak la kan nampa orang makan minum depan kita time kita puasa ny . Takkan na jerit satu kuliah , satu KMPk ny " WOII !! AKU  PUASA !! " Mantak ar na buad macam tu . Tady pun teman kawan beli lunch kat cafe , memang penat la kan na cakap " I'm fasting . " bila deaorg tanya -,-" Ny aku na bagy tau kauorg , duduk kat KMPk ny . Benda yang wajib aku akan jumpa tiap hary adalah TANGGA . Naik bilik jumpa tangga , pegy Lecture Hall jumpa tangga , na mana lagy ? Tutorial Room , Examination Room semua kena jumpa tangga . Tapi bukan jumpa sahaja ye , fer sure la kena naik tangga tangga tu .

WaaAa , memang besar kan dugaan b'puasa ny . Arhhh , hary ny aku rasa na b'buka makan Sizzling macam dlm gmba ny .
Aww ~ Da ta sabar sabar na b'buka ny . Huhu ^^ UmmH , tady aku sje search gamba Domokun , last last jumpa chocolate cake Domokun -,- ArHh , t'goda aku !


Heeee >,< Ny semua muka lapar , na makan ! mcm aku . HAHA xD


Malam tady Abg Haikal call aku . Begayut dgn dea buad aku hilang ngantuk . Asyik gelak jea . Da la kena bahan ngan dea , tape tape . Aku na bls dendam kat sini .



Cuba kauorg tgk dua gamba ny , haha xD B'beza gila kan ? Tu la Abg Haikal , lawak gila rambud dea . Macam sarang burung , haha xD Da2 , mmpus aku kena kalau dea baca . HAHA xD Tapi semalam sempat lagy dea ayat aku minta :-




Abg Haikal : Kenal kenal kan la abg ngan roommate , hehe
Me : Hah ?! Ngan roommate org ?
Abg Haikal : Hahaha , maen2 jea , tapy kalau buad betul betul tape gak . REZEKI , Hehe
Me : Bole bole , tapy inesti ada upah , heeee ^^
Abg Haikal : Na upah apa ?
Me : Emm , coklat bole ?
Abg Haikal : Lagy ?
Me : Eh bole mintak byk byk kea ?
Abg Haikal : Bole jea , tapy dpt satu jela , HAHA
Me : *Tipah t'tipu



No comments: