Lovely day,: Duduk ruma mmg boring laa kn -,-

March 19, 2011

Duduk ruma mmg boring laa kn -,-

(Y) Hmmmm , kauorg pena ta dudok lama lama kat ruma bebulan bulan ?
Mesti pena time school holiday kn ? Apa kauorg rasa ? Mesti boringg na mati kn ?
Hessh , aku ni dary tady kn , kn , kn . Bhahaha xD
Actually aku sementara tunggu result SPM ny , aku dudok ruma jea , buad keje ruma and besarkan bontot , HAHAHA xD

Bak kata aku time borak ngan Wan si Buddy hary tuu , aku kan " Perempuan Melayu Terakhir " HAHAHA , da da ta payah na gelak kan aku sangat laa . Wan punn sama gelakkan aku hary tuu . Bongok punye Wan :p Jeles la tuu , haha

Oke2 , aku dapat berita result SPM kua 23 March ny , bsamaan dengan Rabu depan ! Walawehh , cuaakk baii waa cakap luu . Na gugor jantung aku dengar . Aku selalu cakap kat kaka aku , Along camny ..

Me  Aku ta nak amek result laa nanti
Along  So , tade guna laa kaw amek SPM hary tuu
Alarhh , bia laaa ( cakap dalam hati jea ) Bia jea membazir , HAHA .
Sumpah weyh aku gila cuak sekarang , rasa na lari jauh jauh .
Umpp , tapi benda tu ta kn berlaku laa kn . Pape punn , aku harap dapat result yang terbaek ,
tu da cukup . Akau ta na pasang target , takut tersasar and kecewa jea .

" Ya Rahman , Ya Rahim , Ya ALLAH , Aku memohon padamu , berikan lah aku keputusan yang terbaek dalam SPM supaya dapat menggembirakan hati mak aku . Dan kau berikanlah keputusan yang terbaek dalam Spm juga untuk rakan rakan ku teryutamanya Mohd FaisaL Ariffin , Nur Istianah , Atiqah Yamin , Yang Anis Amira , Nurul Falah , Nur Hamizah , Nurul Najwa Ali , Umi Ayuni , Nuramirah Izzati , Maizadtul Nur Shafiqah , Nur Fazira , Anis Fariha , Nur Azizah , Nur Atiqah , Fateen Amira , Mohd Azeem , Razman Abdullah , Mohd Fadhil , Izwan Ruzilan , Huzairy Fitry , Wan Hafizuddin , Mohd Farid , Hafiz Amri , Mahathir Idrus , Mohd AlRifaie dan semua rakan rakan ku yang laen . Jangan lah kau berikan kami kegagalan , bantu lah kami mendapat keputusan yang terbaik dalam SPM . Sesungguhnya kau Maha Pemurah lagi Maha Mengetahui , AMINN "





Fuhh , penad jugak na petik nama sorang sorang , kepada sesiapa yang aku lupa na tules ,
aku doa kan kauorg jugak oke ! And aku harap kauorg pun doakn aku okay !
Pape punn aku na bagy advice siked , jangan cuak sangat laa .
Kalau result kauorg ta bagus seperti kauorg harap kan , just take it easy . Jangan amek hati sangat . At least , kauorg da try semampu kauorg . Mybe ny bukan kauorg punya rezeki .
Setiap orang ada kelebihan masing masing , right ?
Semoga 23 March ny , kita semua dapat berita yang gembira .


munchies

No comments: