Lovely day,: IM - ing dengan Azeem

January 1, 2011

IM - ing dengan Azeem

(Y) heeeeeee ^^ Gile gile aku sekarang , 
penadd and mengantukk tady terus hilang . 
Sebabnye time aku online Facebook tady , si Azeem ngok ngek tibe tibe IM - ing aku , and kau tw Mr. Dairy dea cakap apa . Dea cakap camni : -

Azeem : Selamat Hari Raya .
Me : Hah ?! Buang tebiat kea kaw ?
Azeem : Hek eleyh , sukati aku la na cakap apa .
Me : Cerhh ~ Cakap jela kaw na suruh aku kirim 
       salam kat eicy . Enn , enn , enn ? haha xD

heee ^^ Kitaorg memang suke gosipkan deaorg , then kau tw Mr. Dairy , dea balas apa  .

Azeem : Weyh , ruma aku kosong ny tade orang , jum laa .
Me : ****
Azeem : Ok ? Aku amik kaw sekarang , tunggu taw .
Me : ****  Dasar firaun betul la kaw zim , bile na taubat haa ?
Azeem : Taubat tu apa ?
Me : ****
       ****
       ****
       ****
       ****

Hahahaha xD Camni la kitaorg kat kelas , mencarut memang belaja dari budak laki laa . And deaorg suke buli aku macam tuu . Kadang kadang deaorg pura pura kepung aku konon na ***** aku la . Sengal gile ! Actually , dorg baek . 
Deaorg memang suke gurau macam tuu , hahaha xD kaw buad aku rindu kat kelas kita la zim , 5 Cimos kelas paling gila . heee ~ 
After that aku kenenkan dea lagy dengan eicy tuu : -

Me : Aku bagitau Eicy , kaw ajar aku benda ta elokk --"
Azeem : Arhh , diam la . ( Malas na layan la tuu )
Me : Asal pulak ? Aku menaip , bukan becakap , haha xD
Azeem : fuiyoo , da pndai melawan eh ?
Me : Bia laa , wtpe na takut dengan kaw ? :p ( Smiley laa )
Azeem : Eeii , macam mana kaw buad smiley tuu ?
Me : HAHAHAHAHAHAHAHA ( gelak besar aku ) kelaka la ,
       sumpah kelaka , tuu punn ta reti kea ? 
       Tekan jela simbol ( : ) then ( p )
Azeem : Jap jap , aku cube .

heee ~ Then dea punn reti la buad bendala'ah tuu , sengal gile Azeem , benda simple camtu punn ta taw kea ? Gentle lawak , hehehe xD 
Lepas bape smiley dea try buad , dea punn na blah . Aku punn macam biase la bagy salam , kaw tw dea balas apa ?



Naseb baek aku ta send that four letter , kalau ta da berapa dosa aku mencarut dengan dea time IM - ing dengan dea jea punn , heee ~ Azeem , azeem , kaw memang FUNNY .


munchies

No comments: